Bestelprocedure

Bestelprocedure

 

1. Ontwerpen van je tekst
Voer de gewenste tekst, hoogte- of breedtemaat en lettertype in het scherm.
Voer eventueel een tweede tekst in.
Kies het gewenste materiaal, kleur en bevestigingsmethode.
Wanneer je klaar bent met bestellen, plaats je het ontwerp in het winkelwagentje. Hierna kun je eventueel een volgend ontwerp maken. Tijdens het plaatsen van de teksten in de winkelwagen wordt de prijs exclusief en inclusief BTW vermeld.

2. Check-out procedure
Als je klaar bent met ontwerpen ga je naar de check-out.
Om de bestelling te kunnen verwerken, vragen wij je persoonlijke gegevens of je bedrijfsgegevens in te vullen. Dit is een eenmalig proces. Bij een volgende bestelling kun je eenvoudig inloggen met een gebruikersnaam en wachtwoord. Tijdens de check-out procedure wordt het totaalbedrag van de bestelling exclusief en inclusief BTW vermeld.

3. Betaling
Kies de gewenste betalingswijze.
Wanneer je een keuze hebt gemaakt wordt gevraagd om specifieke betalingsgegevens in te vullen.
Zodra dit is gebeurd en de betalingsopdracht is bevestigd wordt de betaling automatisch verwerkt. De betaaltransacties die worden verricht op Reclameletters Online, worden beveiligd uitgevoerd.

4. Bevestiging van de bestelling.
Na dat de betaling is verricht krijg je een bevestiging van de bestelling per e-mail. In deze bevestiging staat een omschrijving van de bestelling en levertijd. Bij de bevestiging ontvang je tevens een factuur voor je administratie.

5. Ontvangst van de bestelling
De bestelling wordt door Reclameletters Online verstuurd met een pakketdienst. Nadat wij de bestelling hebben afgegeven aan de pakketdienst, ontvang je een e-mail met een track- en tracecode zodat je het pakket online kunt volgen.
Heb je nog vragen over de bestelprocedure kijk dan op de pagina FAQs of stuur ons een e-mail.